Informatie voor Commissies binnen Punch m.b.t. corona

Vergaderen

We raden de commissies aan om over ZOOM, buiten (op 1,5 meter afstand) met maximaal 4 mensen of binnen (op 1,5 meter afstand) met max. 3 gasten te vergaderen. Het is ook vooral belangrijk dat als iemand zich er niet prettig bij voelt, hier naar geluisterd wordt.

Activiteiten

Voor alle activiteiten, ook sportgerelateerd (sportdag, Bootcamp..), moeten via de gemeente worden goedgekeurd. Hiervoor vragen we of de desbetreffende commissie een protocol kan maken voor de activiteit en naar het bestuur kan opsturen. Het bestuur zal dit doornemen en (met eventuele opmerkingen) vervolgens naar de gemeente doorsturen. Let op, dit kan erg lang duren. Dus begin op tijd!

Inhoud protocol

  • Vermeld alles in dit protocol, houd niks achter.
  • Vertel wie er aanwezig zijn (leden van Punch, externen). 
  • Vertel hoe je aan de contactgegevens komt van de aanwezigen (dit voor contactonderzoek).
  • Vertel dat iedereen de GGD corona checklist is afgegaan voordat ze de activiteit betreden.
  • Zorg ervoor dat er mensen aanwezig zijn die het overzicht houden en de corona regels handhaven.
  • Als het een sportactiviteit is, vertel dat er wordt gesport volgende de richtlijnen van NOC*NSF.

Lubben

Voor het lubben van activiteiten bij Punchers gelden de volgende regels:

  • Mag niet in de gangen van X of de TOPdekshal.
  • Posters mogen opgehangen worden in de zaal (gericht naar de zaal, dus niet naar de gang). Ze moeten na de training of wedstrijd weggehaald worden. Zorg voor een QR code en ‘scan and walk’.
  • Via de trainer: alleen kort benoemen waar je je kan aanmelden. Het moet een kort maar bondig praatje zijn.

Ook hier staan? Klik hier!